قهوه کافئین بالا

پخش بهترین میکس دانه قهوه کافئین بالا

میکس دانه قهوه برای داشتن بهترین و بالاترین میزان کافئین، نیاز به شناخت ویژگی های قهوه خواهد داشت. این مرکز با پخش عمده انواع قهوه های ترکیبی، این امکان را فراهم ساخته است که مشتریان بر اساس ذائقه های خود بتوانند اقدام به خرید عمده نمایند. انواع میکس قهوه های پرکافئین، قهوه های ترکیبی عربیکا و روبوستا از جمله محصولات پیشنهادی می باشد.

یکی از روش هایی که مصرف قهوه را برای افراد دلچسب تر می نماید، میکس دانه های مختلف قهوه می باشد و دلیل این امر می تواند برای یکسان سازی ویژگی هایی از قبیل کافئین،عطر و طعم قهوه باشد اما نکته مهم تری که در این زمینه وجود دارد، شناخت ویژگی قهوه ها می باشد تا بتوان آن ها را به درستی با یکدیگر ترکیب نمود.

میکس دانه قهوه

میکس دانه قهوه

آیا ترکیبات میکس قهوه پرکافئین را میدانید؟

یکی از سوالاتی که همواره از سمت فعالان صنعت قهوه مطرح می شود، مربوط به این امر خواهد بود که قهوه های ترکیبی پرکافئین از چه دانه هایی تشکیل شده اند. میکس قهوه ۷۰ ۳۰ از بهترین قهوه هایی می باشد که علاوه بر کافئین بالا، دارای طعم منحصر به فردی بوده و سرو آن در کافی شاپ ها می تواند به پایداری مشتریان نیز کمک نماید.

این قهوه از ترکیب هفتاد درصد قهوه روبوستا به همراه سی درصد قهوه عربیکا تشکیل شده و در نتیجه قیمت مناسبی به نسبت قهوه های عربیکا و یا میکس قهوه عربیکا خواهد داشت.

قهوه های چری، پی بی، ویتنام، اندونزی، برزیل، کلمبیا، کنیا از اصلی ترین قهوه های روبوستا و عربیکا به کار رفته در این میکس قهوه پرکافئین می باشد.

میکس دانه قهوه

بهترین ترکیب میکس قهوه ترک

چای کیسه ای بلوبری هم از دیگر قهوه هایی است که می توان به صورت ترکیبی آن را تهیه نمود. در این زمینه اغلب از قهوه هایی با رست لایت استفاده می شود و در کنار آن، دارا بودن آسیاب ریز و پودری هم از جمله مشخصه هایی است که برای تهیه قهوه ترک، باید در نظر گرفت.

استفاده از قهوه های عربیکا در تهیه قهوه های ترک سبب می شود تا میزان تلخی آن کاهش یابد و این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که اغلب افرادی که سرو قهوه ترک را انتخاب می نمایند، به دنبال تلخی پایین آن هستند.

میکس قهوه اسپرسو ایتالیایی

میکس قهوه اسپرسو

انواع میکس قهوه اسپرسو ایتالیایی که به کافی شاپ ها و رستوران ها پیشنهاد می شود.

شرکت های تولید کننده قهوه های ایتالیایی هم در زمینه میکس قهوه های اسپرسو، توانمندی های ویژه ای را از خود به نمایش گذاشته اند و در این زمینه برندهایی نظیر قهوه مولیناری و لامبورگینی از جمله مواردی هستند که می توان به مشتریان معرفی نمود.

میکس دانه قهوه

به طور مثال، قهوه روسو مولیناری با بسته بندی های یک کیلویی و سه کیلویی خود، ترکیب ۶۰ ۴۰ از قهوه های روبوستا و عربیکا می باشد.

با توجه به این که درصد روبوستا این قهوه به نسبت قهوه عربیکا آن بیشتر می باشد، در نتیجه ترشی کمتر و طعم ایده آل تر به همراه درصد کافئین بیشتر را می تواند ارائه نماید.

سرو این نوع قهوه در کافی شاپ ها و رستوران ها می تواند در وفادار سازی مشتریان، تاثیر بسزایی داشته باشد و دلیل این امر نیز متناسب بودن طعم آن با ذائقه مصرف کنندگان می باشد و قهوه لامبورگینی هم به نوبه خود با توجه به لوکس بودنی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای سرو محسوب شود.

قیمت بالای قهوه های ایتالیایی، سبب می شود تا هر مجموعه ای با توجه به شرایط خود، توان خرید آن را نداشته باشد. پس راهکار مناسب برای تامین بهترین قهوه های ترکیبی چیست؟

میکس قهوه اسپرسو فله ای

در بازار کنونی، تولید کنندگان و کارگاه های رستینگ بسیاری در حال فعالیت می باشند و با توجه به تجربه ای که در زمینه ترکیب قهوه های روبوستا و عربیکا کسب نموده اند، توانسته اند بهترین قهوه های پرکافئین و یا دیگر قهوه های ترکیبی را به بازار عرضه نمایند.

میکس دانه قهوه

شاید این سوال مطرح شود که کیفیت قهوه های فله ای به نسبت قهوه های برند، کمتر می باشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بدون شک از لحاظ طعم و عطر، قهوه های برند در رتبه های بالاتری هستند اما این به آن معنی نخواهد بود که قهوه های فله ای، گزینه مناسبی نیستند.

بسیاری از کارخانه های عرضه کننده چای کیسه ای 25 عددی در بازار کنونی به خوبی توانسته اند قهوه هایی با قیمت مناسب را تولید نمایند و در نتیجه برای مشتریانی که قیمت به عنوان یک فاکتور مهم می باشد، این نوع قهوه ها پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

باید گفته شود که امروزه قهوه ای فله ای با توجه به شرایط کنونی بازار از میزان فروش بالاتری برخوردار هستند.

بهترین دانه های قهوه اسپرسو

انواع دانه قهوه های روبوستا و عربیکا موجود در بازار عبارتند از:

  • قهوه چری
  • قهوه پی بی
  • قهوه اوگاندا
  • قهوه جاوا
  • قهوه پلنتیشن
  • قهوه چین
  • قهوه اتیوپی
  • قهوه برزیل
  • قهوه چری ۳A
  • قهوه پرو
  • قهوه کلمبیا
  • قهوه ویتنام
  • قهوه اندونزی
  • قهوه سوماترا
  • قهوه نیکاراگوئه
  • قهوه بالی
  • قهوه جامائیکا
  • قهوه سرجیو
  • قهوه گواتمالا
  • قهوه هندوراس
  • قهوه یمن
  • قهوه اسپشیالتی

هر یک از این قهوه ها با توجه به شرایط آب و هوایی که دارند، مشخصه هایی در زمینه طعم و میزان کافئین و … خواهند داشت.

میکس دانه قهوه

به منظور میکس دانه قهوه باید به تمامی ویژگی قهوه ها توجه داشت تا بتوان با اندازه های مناسب و درصدهای لازم آن ها را با هم ترکیب نمود.

میکس قهوه تلخ اسپرسو

تهیه میکس قهوه تلخ هم از جمله تخصص هایی است که می توانید آن را به دست آورید.

قهوه تلخ، نیاز به استفاده از دانه های قهوه دارک رست دارد و قهوه های روبوستا از جمله مواردی می باشند که می توان آن ها را با رست های دارک تولید نمود.

استفاده از قهوه های چری و پی بی می تواند گزینه مناسب تری برای ایجاد تلخی بیشتر باشد. در نظر داشته باشید که تلخی بیشتر، به معنای کافئین بالاتر نخواهد بود و برای داشتن میزان کافئین بیشتر، باید از رست های روشن تری استفاده نمایید حال آن که هر چه رست قهوه تیره تر باشد، شاهد تلخی بیشتری خواهیم بود.

میکس دانه قهوه

خرید عمده میکس دانه قهوه

این سایت با تولید بهترین میکس قهوه های اسپرسو، قهوه ترک و قهوه فرانسه با درصدها و ترکیب های مختلف، این امکان را فراهم آورده است که شما مشتریان بتوانید ظرفیت ها و حجم های مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

ارسال سفارش بار قهوه برای کلیه شهرها از طریق باربری با کمترین هزینه امکان پذیر باشد تا شما مشتریان عزیز بتوانید بدون نیاز به سپری نمودن مسافت های طولانی، اقدام به خرید عمده بهترین دانه های قهوه نمایید.

منبع: iranchocolates.com

دکمه بازگشت به بالا