قهوه فوری

بهترین مارک قهوه فوری گلد

بهترین مارک قهوه فوری گلد در ایران، عموما از کشور آلمان و یا بلژیک وارد می شود و از قهوه های گلد موجود در بازار نزدیک به کیلویی ۲۰۰۰۰ تومان گران تر است. واردات انواع قهوه گلد و چای گوزل در بازار در کارتن های ۲۰ تا ۲۵ کیلویی انجام می شود و برای خرید عمده دست کم باید دو کارتن را سفارش داد. اما با توجه به قیمت بالای این محصول، خریداران قهوه فوری، ترجیح می دهند از برندهای دیگری با کیفیت پایین تر استفاده نمایند.

یکی از بهترین انواع قهوه فوری گلد، قهوه به دست آمده از دانه های اکوادور است. ممکن است در بازار به قهوه اکوادور محصول آلمان برخورد کنیم! لطفا تعجب نکنید. این حالت زمانی اتفاق می افتد که شرکت های آلمانی، قهوه فوری خود را از دانه های قهوه کشور اکوادور ( که از بهترین دانه های قهوه دنیا محسوب می شود) و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های تولید قهوه فوری تهیه و به بازار عرضه می نمایند.

اما همانطور که در بالا اشاره کردیم، قیمت این چای فامیلا برای تولید کنندگان مقرون به صرفه است برای خریدارانی که به دنبال بهترین قهوه فوری گلد هستند، می توان گلد اکوادور برند pres2 را پیشنهاد داد که اختلاف قیمت کمی با انواع قهوه گلد موجود در بازار دارد. این قهوه دارای دانه های خوشرنگ و درشت بوده و از عطر زیادی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا