قهوهقهوه فوری

فروش عمده قهوه فوری

قهوه فوری چگونه قهوه ای است؟ آیا از مراکز فروش عمده قهوه تا به حال اقدام به خرید قهوه فوری کرده اید؟ می توانید چند برند معتبر جهانی را که محصولاتشان اعم از انواع قهوه فوری، در بازار داخلی با قیمت معقولی قابل خریداری می باشد را به اختصار معرفی کنید؟

قهوه فوری و چای هندوستان فامیلا همان قهوه های بو داده و آسیاب شده است که در بسته بندی های تک نفره و بزرگتر از بازار قابل خریداری می باشد. در ادامه، راجع به خواص قهوه فوری و انواع آن صحبت خواهد شد.

چیزی که همیشه ذهن خریداران را به خود مشغول می کند، انتخاب مرکز فروش عمده قهوه فوری است. انتخاب یک مرکز فروش خوب، می تواند تاثیر زیادی بر نحوه خرید قهوه داشته باشد.

قهوه فوری

معرفی قهوه فوری

قهوه به دو شکل در بازار به فروش می رسد:

  1. قهوه سبز و خام
  2. قهوه فوری

منظور از قهوه های فوری ، پودر قهوه بو داده و روست شده ای می باشد که به دو روش آماده سازی می شود:

  1. خشک کردن انجمادی
  2. خشک کردن پاششی

جالب است بدانید، پیش از این که عملیات تولید بر روی قهوه سبز انجام شود تا به قهوه فوری تبدیل گردد، کافئین آن را استخراج می کنند. این عمل بر عطر و طعم آزاد شده از قهوه تاثیر بسیاری می گذارد.

این بود مختصری از معرفی قهوه ای به نام فوری.

قهوه فوری

خواص قهوه فوری چیست؟

همیشه و از قدیم، صحبت های زیادی راجع به خواص قهوه فوری می شود و این خواص سبب شده تا خیلی از افراد علاقمند به قهوه شده و نتوانند این نوشیدنی را از خوراکی های روزانه خود حذف کنند.

در زیر، به برخی از خواص قهوه فوری اشاره می شود:

  • درمان و جلوگیری از بروز دیابت نوع دوم
  • افزایش انرژی
  • بالا بردن قدرت چربی سوزی
  • جلوگیری از بروز آلزایمر
  • محافظت از کبد
  • کاهش خطر سکته قلبی

و … .

البته این در صورتی است که روزانه به اندازه از قهوه استفاده شود. در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد قهوه، خطر ابتلا به سرطان مثانه را در خانم ها و آقایان افزایش می دهد.

قهوه فوری

برند های قهوه فوری در ایران

در مراکز فروش عمده قهوه های فوری و چای ماچا در ایران برند های متنوعی خرید فروش می شود که همه برند های خارجی بوده و توسط شرکت های بازرگانی وارد کننده به بازار قهوه ایران راه پیدا کرده است.

قهوه های فوری برند های زیر را می توانید بدون دردسر در مراکز فروش عمده قهوه بیابید:

  1. nescafe
  2. klassno
  3. extra
  4. kenco
  5. multicafe
  6. enoy

و برند های دیگری از این قبیل.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا