قهوه پر کافئین

پخش کننده قهوه پر کافئین

پخش کننده قهوه پر کافئین این محصولات را به صورت کلی یا عمده و جزئی یا تکی در اختیار مشتریان قرار می دهد .

قهوه پر کافئین

قهوه پر کافئین هندوراس

پرکافئین ترین قهوه موجود، قهوه هندوراس ایت .یکی از معیارها هنگام خرید قهوه میزان کافئین آن است .عواملی مانند آب و هوای منطقه کشت و نوع رست چای شاهسوند در میزان کافئین آن موثر است. قهوه هندوراس از این نظر بیشترین امتیاز را دارد.قهوه هندوراس از نوع عربیکا است . به خاطر میزان بسیار بالای کافئین به صورت میکس عرضه می شود و طرفداران زیادی دارد. چون این قهوه خیلی سنگین است نیم توان آن را به تنهایی و به صورت خالص مصرف کرد و باید با انواع دیگر ترکیب شود .

قهوه پرکافئین و ترک اعتیاد

قهوه هندوراس به دلیل میزان بسیار زیاد کافئین آن برای ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد .استفاده از این نوع قهوه به مردم عادی توصیه نمی شود .

قهوه ویتنام

یکی دیگر از انوع قهوه های پر کافئین قهوه ویتنام است .این نوع قهوه قیمت نسبتا ارزانی دارد و به علت بالا بودن میزان کافئن آن مورد توجه قرار گرفته است و بسیار پر فروش است .

قهوه خام ویتنام نیز از این قاعده جدا نیست. یکی از انواع آنها قهوه روبوستا ویتنام است که در اندازه های ریز و درشت و گرد تولید می شود .میزان کافئین آن بالا و طعم آن تلخ است.

قهوه اسپرسو

قهوه اسپرسو هم یکی از انواع قهوه های کافئین بالا می باشد.اسپرسو طعم خاصی دارد و بسیار غلیظ است.

قهوه پر کافئین

انواع میکس قهوه اسپرسو

  • میکس روبوستا
  • میکس عربیکا
  • میکس معمولی با بی نهایت ترکیب مختلف

میکس

چای کیسه ای محمود نسبت به عربیکا کافئین بیشتری دراد. در دانه های روبوستا ۲ تا ۲٫۵ درصد کافئین موجود است و در عربیکا ۱٫۵ درصد است.اما دانه های عربیکا قهوه را دلنشین تر و خوش طعم تر می کند و عطر ملایمی به آن می دهد.

کشت قهوه روبوستا

تولید قهوه روبوستا به خاطر کافئین بسیار بالای آن راحت تر است زیرا از سم های آفت کش کمتری استفاده می شود و هزینه و قیمت آن هم کم تر سات . اما دانه های عربکا به خاطر پرزحمت بودن کشت آن گران تر هستند . میکس ۷۰درصد روبوستا با ۳۰درصد عربیکا بهترین میکس اسپرسو است.

قهوه پر کافئین

قیمت انواع میکس اسپرسو

  • ۱۰۰ درصد روبوستا: هر کیلو حدود ۱۱۰.۰۰۰ تومان
  • ۵۰ درصد روبوستا، ۵۰ درصد عربیکا: هر کیلو حدود ۱۳۰.۰۰۰ تومان
  • ۳۰ درصد روبوستا، ۷۰ درصد عربیکا: هر کیلو حدود ۱۴۰.۰۰۰ تومان
  • ۱۰۰ درصد عربیکا: در حدود ۱۴۷.۰۰۰ تومان
دکمه بازگشت به بالا