قهوه گلد

پخش قهوه گلد به صورت عمده

پخش عمده قهوه بن مانو در بازار فروش صنعت مهم قهوه توانسته است نیاز مصرف کننده به یک قهوه‌ی فوری و پر از انرژی را برطرف می کند.
امروزه در عصر ماشینی و در هزاره سوم بسیاری از افراد فرصت کافی برای آماده کردن نوشیدنی لذیذ خود را ندارند.به همین دلیل قهوه‌های فوری بازار خرید و فروش بسیار خوبی دارند.
یکی از این قهوه‌های فوری که بسیار در بین مصرف کنندگان محبوب است، قهوه گلد نام دارد.این قهوه‌ از عصاره دانه قهوه و به روش انجمادی تولید می ‌شود.
لازم به ذکر است که در ایران قهوه فوری را با نام نسکافه نیز می‎شناسند.

قهوه گلد

تولید قهوه گلد و مزایای آن

برای تهیه و تولید این قهوه از دو روش حرارتی و انجماد استفاده می‌شود.
یکی از مزایایی که برای قهوه گلد از آن یاد می شود، این است که این نوع قهوه کافئین کمتری دارند، بنابراین برای کسانی که به کافئین حساسیت دارند و دوست دارند کمتر مصرف کنند، بسیار مناسب می‌باشد.
از مزیت دیگر چای زعفرانی، طعم بسیار عالی، رایحه بسیار دلپذیر با ماندگاری بالا و همچنین درشت بودن دانه و رنگ زیبای آن می باشد، که این مزایا به دلیل روش تولید این نوع قهوه است.

مولتی کافه

انواع برندها و بسته بندی قهوه گلد

قهوه گلد یکی از بهترین قهوه‌ها با کیفیتی بالا و عطری دلپذیر و دلچسب است.این قهوه بازار پر مصرفی را در ایران در بین خریداران دارد.
از انواع برندهای این قهوه در ایران می توان موارد زیر را نام برد:

  • اکوادور
  • نستله
  • کلانسو (تولید کشور سنگاپور و در بسته بندی ۱۰۰ گرمی)
  • مولتی کافه

بسته بندی این محصول معمولاً در ظروف شیشه ای و یا پلاستیکی و در وزن‌های ۱۰۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی انجام می شود.

مولتی کافه

پخش قهوه گلد به صورت عمده

به علت خرید و فروش بالای قهوه فوری در ایران پخش قهوه گلد به صورت عمده، در شهرهای مختلف ایران نظیر تهران، اصفهان، اهواز و شیراز بازار بسیار داغی دارد.
پخش عمده این محصول بیشتر در شهر تهران صورت می‌گیرد.

قیمت قهوه گلد

قیمت این قهوه به قیمت ارز و همچنین نوع و میزان سفارش بستگی دارد.با خرید از طریق سایت های اینترنتی معتبر و با حذف واسطه‌های خرید و فروش، شما می توانید این محصول را با قیمت دست اول خریداری کنید.
ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید قهوه گلد از طریق این وبسایت، بهترین قهوه با نازل ترین قیمت را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا