قهوه فله سبز

قیمت انواع دانه قهوه سبز فله ای

دانه های قهوه سبز و چای محمود 100 گرمی از انواع کشورهای مختلف به صورت فله ای وارد بازار ایران می شوند که تفاوت قیمت ارائه شده برای قهوه های مختلف، می تواند مربوط به ویژگی های این نوع قهوه ها باشد و شناخت قهوه های مختلف سبب می شود تا در نهایت بتوان بر اساس نیاز خود اقدام به خرید عمده نمود.

دانه قهوه سبز ویتنام
این دانه قهوه، در دسته قهوه های روبوستا قرار دارد که داشتن کیفیت گرید A این نوع دانه های قهوه، نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد. این نوع قهوه ها از رطوبت کمتر از دوازده درصد برخوردار می باشند که این امر در عملیات رستینگ از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
قهوه های ویتنام پیش از بسته بندی، دو مرتبه شستشو داده می شوند که این امر سبب شده تا دانه های قهوه سبز، بسیار تمیز باشند و در خصوص اندازه دانه های قهوه ویتنام، بزرگترین آن ها ۱۲ میلی متر می باشند. عطر خوب قهوه های ویتنام از جمله مشخصه هایی است که می توان در خصوص این نوع قهوه ها بیان نمود و در مصارف لاغری هم می تواند تاثیرات ویژه ای داشته باشد.

قهوه سبز هند عربیکا
قهوه های گرید A هند عربیکا با درصد رطوبت کمتر از ده، به همراه عطر و بوی منحصر به فرد و ترشی پایین، از جمله دانه های قهوه قابل استفاده در رست و تهیه قهوه های اسپرسو و ترک و فرانسه می باشد.
نوع بسته بندی این نوع دانه های قهوه سبز به صورت کیسه های شصت کیلویی می باشد که داخل آن به سه کیسه بیست کیلویی تقسیم می شود.

قهوه سبز عربیکا برزیل
عطر و بوی زیاد قهوه های برزیل عربیکا به همراه درصد رطوبت کمتر از ده درصد این نوع قهوه ها سبب شده تا در فعالیت های رستینگ، استفاده های زیادی از این نوع قهوه ها شود. این قهوه های تمیز و شسته شده که کمترین میزان قهوه های شکسته نیز داخل آن قرار دارد، در کیسه های ۶۰ کیلویی در اختیار شما برای خرید عمده می باشد.

قهوه سبز روبوستا اندونزی
همانگونه که می دانید قهوه های اندونزی از بیشترین میزان مصرف در بازار کشور ما برخوردار می باشند که کیفیت گرید A به همراه رطوبت کمتر از ده، از ویژگی های این نوع دانه های قهوه روبوستا می باشد. اندازه ۱۵ میلی متر برای بزرگترین دانه های قهوه روبوستا بیان شده که این قهوه های تمیز با دو بار شستشو، به صورت عمده در کیسه های شصت کیلویی عرضه می شوند.

قهوه چری هند روبوستا
قهوه های روبوستا با داشتن قیمت های ارزان خود، همواره مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب می نمایند که در این میان می توان قهوه های هندی چری و پی بی اشاره نمود که در نوع خود دارای مزیت های دیگری هم هستند.
این نوع قهوه ها دارای یک پوسته نازک می باشند که طی عملیات رستینگ، از آن جدا می شود. این نوع قهوه ها از کافئین حداکثری برخوردار هستند که در بهترین میکس قهوه های اسپرسو می توان از آن ها استفاده نمود.

قهوه های سبز عربیکا کلمبیا
ترشی کم قهوه های کلمبیا به دلیل قرار گرفتن آن در دسته چای نیم کیلویی چکش سبز می باشد که از رطوبت کمتر از ده درصد برخوردار بوده و عطر و بوی فوق العاده این نوع قهوه ها از جمله ویژگی هایی است که می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید و خرید عمده این نوع قهوه های عربیکا نیز در کیسه های بیست کیلویی انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا