قهوه اسپرسو

فروش عمده قهوه روبوستا اسپرسو اندونزی

قهوه های روبوستا اندونزی از بهترین دانه های قابل استفاده برای تهیه یک قهوه اسپرسو خوب و حرفه ای می باشد که برای این امر می توان انواع رست های مدیوم و دارک را انتخاب نمود.
فروش عمده قهوه های عربیکا و روبوستا از طریق این مرکز، برای کلیه شهرها با ارائه بهترین قیمت ها انجام می شود که از همین رو می توانید اقدام به شروع همکاری نمایید.

محبوب ترین قهوه در ایران
به صورت کلی ایرانی ها چای نیم کیلویی دبش را از سایر انواع قهوه بیشتر دوست می دارند که بسیار غلیظ است. این قهوه که امروزه در کشور های مالزی، سنگاپور و اندونزی تولید می شود به سبب آنکه طرز تهیه اش را ترک ها کشف نموده بودند به نام قهوه ترک معروف می باشد.
در ایران هموطنان عزیز ارمنی ماهر ترین افراد در تهیه این نوع قهوه به حساب می آیند.
از آنجایی که چای هندوستان بدون صافی دم می شود در ته فنجان نوعی لرد باقی می ماند که تفاله ی قهوه نام دارد. برخی بر این باورند که از روی اشکال ایجاد شده در باقی مانده قهوه در ته فنجان می توان آینده را پیشگویی نمود که به فال قهوه معروف است و امروزه نوعی سرگرمی و عامل کسب درآمد نیز به حساب می آید.

طرز تهیه قهوه ترک
به ظروف مورد استفاده در تهیه قهوه ایبریک گفته می شود که می تواند از جنس مس یا استیل باشد.
برای دم کردن قهوه ترک ابتدا کمی آب درون ایبریک ریخته و مقداری قهوه به آن اضافه می نماییم، افزودن کمی شکر هم می تواند طعم بهتری به قهوه داده هم باعث می شود دمای تبخیر آب بالا تر رفته لذا زمان بیشتری برای دم کشیدن قهوه فراهم شود که در نهایت باعث بهتر شدن طعم قهوه می گردد.
حال به ارامی ان را هم بزنید تا شکرش حل شود. سپس گاز را روشن نموده و شعله اش را کم کنید، در همان فاصله ای که می خواهید قهوه جوش را نگه دارید دست خود را قرار داده و توجه کنید حرارت گاز باید به حدی باشد که شما بتوانید تا ۳ ثانیه در این فاصله حرارت را تحمل نمایید.
پس از تنظیم شعله ایبریک را بالای شعله‌گرفته و منتظر بمانید تا کف قهوه بالا بیاید، پس از اولین جوش ان را از روی شعله بردارید. قهوه ترک خوب در زمان سرو رویش کف باید وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا