روستر قهوه

فروش انواع دستگاه رست قهوه صنعتی

دستگاه رست قهوه صنعتی از تجهیزات در حال فروش این مرکز می باشد و ظرفیت های پنج، پانزده و سی کیلویی این دستگاه سبب شده تا شما بتوانید بر اساس موقعیت مکانی و سرمایه ای که دارید، اقدام به انتخاب گزینه مناسب نمایید. سرمایه گذاری در راه اندازی کارگاه های  انتخاب چای سفید خارجی می تواند یک موقعیت خوب و سودآور محسوب شود که شرایط مناسبی را برای این امر فراهم ساخته ایم.

دستگاه رستر قهوه به منظور پخت دانه های قهوه سبز انجام می شود و استفاده از دستگاه های روستر اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می تواند رست قهوه ها را با دقت بیشتری امکان پذیر نماید.

در حال حاضر علاوه بر واردات دستگاه های رستینگ قهوه از کشورهای خارجی از جمله ترکیه با برند تاپر، شاهد آن هستیم که شرکت های ایرانی متعددی نیز اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های داخلی نموده اند و همین امر به کاهش قیمت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مطمئن، کمک بسیاری نموده است.

دستگاه رست قهوه صنعتی

دستگاه رست قهوه ایرانی تلاش صنعت

یکی از مجموعه های سازنده دستگاه های رستینگ قهوه، مربوط به شرکت تلاش صنعت می باشد و ظرفیت سی کیلویی این دستگاه، آن را برای فعالیت های صنعتی بسیار مناسب نموده است.

از مشخصه های این دستگاه صنعتی رست قهوه می توان به تهیه چای شهرزاد پاکتی و تغییر دما و تغییر درجه رست دستگاه اشاره نمود.

کولینگ از جمله بخش های این دستگاه می باشد که در امر خنک سازی دانه های قهوه موثر بوده و در مدت زمانی تقریبا شش دقیقه، امکان خنک نمودن قهوه را فراهم می آورد ضمن آن که از تغییر رنگ دانه های قهوه نیز جلوگیری می نماید.

دستگاه رست قهوه صنعتی

استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت کولینگ دستگاه سبب ایجاد شرایط کاملا بهداشتی در کارگاه های رستینگ قهوه می شود.

قیمت دستگاه رست قهوه

دستگاه رست قهوه به صورت نقد و اقساط قابل فروش به مشتریان می باشد که فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

فروش دستگاه رست دانه قهوه ایرانی

با در نظر گرفتن نیاز خود برای خرید دستگاه رست قهوه صنعتی ایرانی، این شرایط برای شما فراهم شده است که علاوه بر امکان خرید حضوری، از خدمات اینترنتی و غیر حضوری این مرکز نیز بهره مند شوید.

با توجه به هزینه های بالای خرید دستگاه های رستینگ قهوه، این امکان فراهم شده است که مشتریان به صورت شرایطی نیز برای خرید خود اقدام نمایند.

دستگاه رست قهوه صنعتی

شما عزیزان با پرداخت سی درصد از مبلغ دستگاه، مابقی آن را در اقساط ۱۲ تا ۲۴ ماهه می توانید پرداخت نمایید و این امر می تواند برای شما عزیزان، شرایط ایده آل تری را برای سرمایه گذاری فراهم آورد تا به خرید یک دستگاه رست قهوه صنعتی اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش

دستگاه رست قهوه تلاش صنعت از یک سال گارانتی بدون قید و شرط به همراه خدمات پس از فروش پنج ساله برخوردار می باشد.

دستگاه رست قهوه خانگی

افرادی که قهوه خور حرفه ای هستند، تمایل دارند تا قهوه های مصرفی خود را به صورت خانگی رست دهند تا همواره قهوه هایی تازه و خوش عطر مصرف نمایند.

به همین منظور دستگاه های رست قهوه خانگی در ظرفیت های پایین تری همچون پنج کیلویی هم طراحی می شوند که شما می توانید این دستگاه های حرفه ای و کارآمد را در این مرکز با بهترین قیمت ها خریداری نمایید.

منبع: iranchocolates.com

دکمه بازگشت به بالا