قهوه چری

قیمت عمده قهوه چری در بازار

قیمت عمده قهوه چری با توجه به زمان و محل فروش آن می تواند متفاوت باشد. این نوع قهوه یکی از پر طرفدار ترین قهوه های موجود در بازار می باشد.
قهوه چری و چای ترش سیستان و بلوچستان یکی از پر کافئین ترین قهوه های موجود در طبیعت می باشد.
قهوه چری دارای ویژگی های ممتازی است که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • کافئین بالا
  • عطر و بوی متوسط
  • تلخی متوسط

قیمت عمده قهوه چری

قیمت عمده قهوه چری در ایران

معمولاً ورزشکاران و بدنسازان از این نوع قهوه استقبال بیشتری می کننند. قهوه چری به دلیل میزان بالای کافئین باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده، لذا برای ورزشکارانی که به دنبال افزایش متابولیسم هستند مناسب می باشد.
قیمت قهوه چری با توجه به هر منطقه ای می تواند متفاوت باشد. اما قیمت عمده قهوه چری ارزان تر از خرید خرده و تکه تکه آن است.
تولید قهوه چری در هند
عموما قهوه چری را با نام قهوه روبوستا هند نیز می شناسند. هند به عنوان یکی از ۱۰ کشور برتر در زمینه تولیدات قهوه در جهان شناخته می شود.
تولیدات قهوه این شرکت به اکثر کشور های همسایه همچون ایران صادر می شود. به دلیل نزدیکی فاصله بین هند و ایران، قیمت این قهوه با توجه به دیگر قهوه هایی که از دیگر کشور های دوردست وارد می شوند ارزان تر است.
شاید قهوه نوشیدنی ساده ای به نظر بیاید اما همین نوشیدنی حاوی ارزش غذایی بالای است که در زیر به آن اشاره می کنیم.
در هر ۱۰۰ گرم قهوه موادی همچون:

  • سدیم ۲ میلی گرم
  • پتاسیم ۴۹ میلی گرم
  • پروتئین ۰٫۱ گرم
  • کافئین ۴۰ میلی گرم

وجود دارند.

قیمت عمده قهوه چری

واردات قهوه چری از هند

شرکت های وارداتی، انواع قهوه ها از جمله قهوه چری را به داخل کشور وارد می کنند.
چای توینینگز آبی پس از مراحل برداشت با کشتی های باری وارد بندرگاه های ایران شده و در کارخانه های داخل کشور آن ها را رست کرده و به دست نمایندگی ها می سپارند.
شرکت و نمایندگی کنونی در زمینه خرید و فروش قهوه فعالیت داشته و در ایران انواع قهوه ها از جمله قهوه چری را در بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می دارد.
یکی از مزایای خرید مستقیم از نمایندگی ها، ارزان قیمت بودن و تضمین از کیفیت بالای محصول است. مجموعه حال حاضر با در اختیار داشتن متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه خرید و فروش انواع قهوه، آماده خدمت رسانی به خریداران قهوه در داخل ایران می باشد.

دکمه بازگشت به بالا