دانه قهوهقهوه سبز

بازار انواع قهوه سبز روبوستا عمده

بازار انواع قهوه سبز روبوستا و عربیکا برای خرید عمده، مدت هاست که فروش خود را به صورت مجازی مدیریت می کند و فعالان این صنف، از طریق ایجاد سایت، کانال تلگرام و یا صفحاتی در اینستاگرام مشتری های جدید جذب می کنند. از مزایای این روش حذف مشکلات رفت و امد و ترافیک و کاهش هزینه های مربوط به این موارد است. اما این روش مانند هر روش و برنامه ای سختی های خاص خود را نیز دارد.

خرید قهوه سبز عمده

خرید قهوه سبز و چای ماسالا در کافه ها از راه دور به صورت عمده ممکن است برای بعضی باور نشدنی باشد اما در واقع یکی از بهترین روش های خرید است. روال کار به این صورت است که برای خرید قهوه سبز به صورت عمده ابتدا باید مشخصات دانه به مشتری اعلام شود. با توجه به اینکه دانه های قهوه عموما شباهت زیادی به یکدیگر دارند؛ دیدن عکس محصول و یا حتی دریافت سمپل های جزئی، کمکی به شناسایی دقیق محصول نمی کند.

برای اطمینان از کیفیت مطلوب دانه در خرید قهوه سبز عمده، پیشنهاد این است که ابتدا قبل از انجام معاملات بزرگ، یک کیسه به عنوان نمونه خریداری و تست شود. این کار برای شناخت دانه در حین رست بسیار موثر است زیرا در زمان رست، میزان کاهش حجم دانه ها در اثر گرما دادن مشخص می شود. همچنین از دیگر مواردی که در فرایند رست مشخص می شود:

  • بررسی میزان حرارت لازم برای رسیدن به بهترین درجه رست
  • بررسی پروفایل رست در حین پخت
  • بررسی دقیق حجم دانه به دست امده از یک کیسه قهوه سبز در حین فرایند پخت
    و …

خریدانواع قهوه سبز

بازار انواع قهوه سبز

بازار انواع قهوه سبز را معمولا در بازار بزرگ تهران جستجو می کنند اما واقعیت این است که وارد کنندگان بزرگ قهوه در سراسر کشور فعال می باشند و لزوما بازار انواع قهوه سبز در بازار تهران نیست. علاوه بر این در شهرهای اصفهان و مشهد نیز فروشندگان بزرگ قهوه فعال می باشند.
بازار انواع قهوه اهواز و عربیکا برای خرید عمده را این روزها در اینترنت باید جستجو کرد. با توجه به شرایط پیش امده به واسطه ویروس کرونا، هم اکنون فضای مجازی بزرگترین منبع معرفی بازار انواع قهوه سبز و رست شده است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا